Félmilliárd forinttal drágult a vadászati világkiállítás kommunikációja
Eddig több mint 2 milliárd forintot kaptak az államtól Balásy Gyula cégei a szeptemberi eseményre.
Eddig több mint 2 milliárd forintot kaptak az államtól Balásy Gyula cégei a szeptemberi eseményre.
Az elmúlt negyedév költéseit tették közzé. Balásy Gyula cégei jól jártak.
A Szerencsejáték Zrt. korábban is Balásy Gyula cégeit választotta hasonló munkákra, de az akkori szerződés még jóval kevesebbről szólt.
A rendezvények és a kampány naponta átlagosan közel 10 millió forintba kerül.
A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.
Megnyitása óta 50 különböző rendezvényt tartottak az arénában.
Balásy Gyula 4 milliárdos osztalékot tudott kivenni a reklámcégéből.
November végéig fokozatosan teszik közzé a közel 200 darab, 45 perces koncertet, amiket egy regisztrációért cserébe egy alkalmazásban lehet elérni. A hazai zenészek megsegítését célzó közönség nélküli koncertsorozatra szánt több mint ötmilliárd forintból bőven jut a kormányközeli megrendelésekkel eddig is jól ellátott vállalkozásoknak.
Elejtett információkból lehet felfejteni, kik járhatnak jól a raktárkoncertekkel.
A Balásy Gyula-féle Lounge Group osztott meg részleteket az előkészületekről.
A legtöbb pénz – 18 milliárd forint – a kormányzati kommunikáció terjesztésére ment el.
Csak a Lounge Design Kft.-nek több mint 9 milliárd forintos bevétele volt tavaly.
A Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cégek újabb megbízást kaptak.
Van, amit egy járvány sem tud elsöpörni.
Új cégét is budai villájába jelentette be, ahol milliárdokat fialó vállalatai működnek.
Nyilvánosak a Rogán-tárca legújabb szerződései, amelyek 2019 végéig listázzák a kifizetéseket. Tavaly ismét sok pénz ment el propagandára, költöttek emellett Szőcs Géza albérletére, a 2018-ban elhunyt Kerényi Imre által életre hívott Magyar Krónikára, és a szintén fideszes Kommentár Alapítványra, illetve kiemelten támogatták emellett az Aktív Magyarország programot is.
Az elmúlt négy évben 190 milliárd forintot költött a kormány kommunikációra, a most megkötött szerződéssel még több mehet propagandára.
Csak plakátkampányokra több mint 30 milliárd forintot kaptak Balásy Gyula cégei.
Évről évre többet költ a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda "kormányzati kommunikációra". 2020 végére a végösszeg a 133 milliárd forintot is meghaladhatja.
A kormányzati kommunikáció tenderein tízmilliárdokat nyerő cégeken kívül más nem is pályázott.